Om in aanmerking te komen voor een retourzending moet uw artikel in verkoopbare staat zijn, wat betekent dat het in de originele verpakking moet worden teruggestuurd en geen esthetische of functionele schade mag hebben. Als u het artikel wilt retourneren, stuur ons dan een e-mail op support@osmolaser.nl en wij zullen u helpen.

We hebben een 14-dagen retourbeleid, wat betekent dat u 14 dagen na ontvangst van het artikel de tijd heeft om een retour aan te vragen. 


Retourzendingen zijn voor rekening van de koper. In geval van omruiling zullen wij de kosten van de retourzending voor onze rekening nemen. (Geldt voor het ruilen van een bestelling).

Als u vragen heeft over retourzendingen, neem dan gerust contact met ons op via support@osmolaser.nl.

In verband met de schoonheid en hygiëne van het product kunnen wij voor de volgende producten geen retouren accepteren:

  • Silkier IPL
  • MaxClean
  • TENS apparaat ZR3
  • Osmo OrthoVivid
  • Epilator L3
  • HairoDry Pro and other variants
  • Snorlite


Beschadigingen en problemen
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is, of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, zodat we zo snel mogelijk een goede oplossing voor het probleem kunnen vinden.

Terugbetalingen
Wij brengen u op de hoogte zodra wij de retourzending hebben ontvangen en beoordeeld en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, ontvangt u een automatische terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode. Je krijgt de verkoopprijs minus de kosten van de retourzending terugbetaald. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en overgemaakt.